画像


画像


画像


これですか!?まー一つの案!らしいですけど・・・・400~500万出して買うBIKEですかねー?

悪くは無いけど、「欲しい」という欲求が”とんと”湧いてこないっすねーこれじゃ。

やはり、エンジンは現行の「MOTO GP」路線のV4 1000らしいですけど、CRT(クレイミング・ルール・チーム)ルールでモトGP参戦も見据えているのかなー?何にしても、”がっかり”でしょ。

どうせなら、これ↓(HP4=200万)買った方が良くない?
お釣りで違ったタイプ買えますからね。(笑)

画像
BMW S1000RRのHP版、現地価格でカーボンバージョン¥240万、スタンダード(193PS)で¥210万くらいですから、遥かに・・・。
高級感、凄まじいし、完成度は高いしねー・・しかし、HPで210万とは破格ですね。

2013 BMW HP4 standard
• Semi-active suspension - Dynamic Damping Control DDC.
• IDM developed Race ABS.
• Dynamic Traction Control DTC with fine adjustment in "Slick" mode.
• HP Gear Shift Assist as standard.
• Lightweight titanium exhaust system.
• Launch Control with refined wheelie detection.
• Lightweight forged aluminium wheels in black.
• Radially-mounted Brembo monobloc brake callipers.
• LED indicators.
• Tinted windshield.
• Rear wheel tyre in size 200/55 ZR 17.
• Top yoke with engraved number and HP4 logo.

2013 BMW HP4 Carbon
• HP brake & clutch lever.
• HP carbon belly pan.
• HP rider footrest system.
• Wheels in Racing Blue metallic.
• HP carbon badge carrier.
• HP carbon tank cover & numberplate hanger.
• Sponsor sticker kit included